انیمیشن سریالی Terminator Zero محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس است که در تابستان سال جاری میلادی پخش خواهد شد.
سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی بیان کرده که انیمیشن سریالی «ترمیناتور صفر» را ساخته است، انیمیشنی سریالی که در دنیای فرنچایز «ترمیناتور» جریان دارد و در تابستان سال جاری میلادی پخش خواهد شد. این سریال توسط متسون تاملین ساخته شده و خودش نیز تهیه‌کننده آن است، کسی که به خاطر تهیه‌کنندگی فیلم Project Power و فیلم The Batman II شهرت دارد.
استودیو انیمیشن سازی Production IG Studios مسئولیت ساخت این انیمیشن سریالی را برعهده داشته و ماساشی کودو نیز عهده‌دار کارگردانی آن بوده است. این انیمیشن سریالی هشت قسمت دارد و کاراکترهای جدیدی را در مجموعه «ترمیناتور» به مخاطبان معرفی خواهد کرد. حالا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس تصاویری را برای این انیمیشن سریالی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

 


داستان انیمیشن سریالی «ترمیناتور صفر» در دو خط زمانی مربوط به سال ۱۹۹۷ میلادی و ۲۰۲۲ میلادی جریان دارد. در سال ۱۹۹۷ میلادی، هوش مصنوعی مشهور به اسکای‌نت به خودآگاهی دست پیدا می‌کند و جنگی را علیه بشریت شروع می‌کند. در سال ۲۰۲۲ نیز تنها تعداد محدودی از انسان‌ها باقی ماندند که با ماشین‌ها مبارزه می‌کنند.
سربازی از آینده به سال ۱۹۹۷ میلادی فرستاده می‌شود تا از دانشمندی به نام مالکوم لی محافظت کند، کسی که می‌خواهد سیستم هوش مصنوعی جدیدی را برای مقابله با اسکای‌نت راه‌اندازی کند. در همین حین نیز آدمکشی از آینده به گذشته سفر می‌کند تا جلوی مالکوم لی را بگیرد و همین نیز سرنوشت سه فرزند او را تغییر می‌دهد.
انیمیشن سریالی «ترمیناتور صفر» در تاریخ ۲۹ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.