مهرداد غفارزاده نویسنده و فیلمساز در جلسه نقد و بررسی نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «آنسوی آتش» از غیبت کیانوش عیاری در چند روز گذشته به علت بستری شدن مجدد در بیمارستان خبر داد
چارسو پرس: ۲۸ اردیبهشت ماه، آخرین برنامه از هفته فیلم کیانوش عیاری با نمایش فیلم «آن‌سوی آتش» در موزه سینما برگزار شد.
جلسه نقد و بررسی این فیلم پس از نمایش آن در سالن فردوس موزه سینما درحال برگزاری است و پیش از شروع بررسی آثار کیانوش عیاری مهرداد غفارزاده فیلمساز ایرانی، درباره عدم حضور عیاری بیان کرد: کیانوش عیاری بسیار از برگزاری هفته نمایش فیلم‌های خود خوشحال شد و تمام تلاش خود را کرد تا در ۳ روز ابتدایی نمایش آثارش حضور داشته باشد اما متاسفانه با توجه به سابقه کسالتی که در این مدت داشت از تقریبا ۳ روز گذشته به علت بیماری در بیمارستان سینا بستری شد و نتوانست در دیگر برنامه حضور داشته باشد.

او ادامه داد: روز گذشته در تماسی تلفنی از حال کیانوش عیاری مطلع شدم و او بهتر بودن حال عمومی خود خبر داد و از حضور نداشتن در جلسات نقد و بررسی آثار خود اظهار تأسف کرد.
غفارزاده در پایان گفت: این سینماگر مؤلف در آخرین تماس تلفنی بسیار از برگزاری بزرگداشت و هفته فیلم آثار ۸ میلیمتری خود در موزه سینما خوشحال و بابت این رویداد ممنون بود.
در این مراسم اعلام شد عیاری فردا شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

بزرگداشت و هفته فیلم کیانوش عیاری به همراه جلسات نقد و بررسی آثار او و سینمای کیانوش عیاری از شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در موزه سینما برگزار شد.
آخرین روز از این رویداد سینمایی جمعه، ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور هوشنگ گلمکانی، شاهین امین و رامتین شهبازی برگزار شد و علت غیبت فریدون جیرانی نیز که طبق برنامه قرار بود در این جلسه حضور داشته باشد نیز، کسالت عنوان شد.