سونی پیکچرز تایید کرد که کیلین مورفی، بازیگر نقش جیم به شکلی غافلگیرکننده در فیلم ۲۸ سال بعد حضور خواهد داشت.
 چارسو پرس: مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم 28Years Later رسما آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت ستاره فیلم 28Days Later در دنباله این فیلم پساآخرالزمانی تایید شده است. تام راثمن، رئیس سونی پیکچرز در مصاحبه جدید خود با ددلاین تایید کرد که کیلین مورفی، بازیگر نقش جیم در فیلم ۲۸ روز بعد برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم ۲۸ سال بعد باز خواهد گشت. پیش از این حضور مورفی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم مشخص شده بود.

راثمن گفت که بازگشت مورفی به شکلی غیرمنتظره خواهد بود و در ادامه گفت که این بهترین کار دنی بویل است و این فیلم را با فیلم Baby Driver به کارگردانی ادگار رایت مقایسه کرده است. جودی کومر، آرون تیلور جانسون، ریف فاینز و جک اوکانل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 28Years Later حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اطلاعات این فیلم در دسترس نیست.

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. در هر حال بویل قرار نیست وظیفه کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد، اما گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم و سوم فیلم ۲۸ سال بعد را نیز بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم The Marvels، فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم 28Years Later را بر عهده گرفته است.

فیلم ۲۸ سال بعد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم 28Days Later موفق شد در سال ۲۰۰۳ بیش از ۸۴.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۸ میلیون دلار بوده است.