یکی از مدیران اجرایی استودیو مارول به تازگی به صحبت درباره زمان پخش فصل دوم انیمیشن سریالی X-Men ’97 پرداخته است.
 چارسو پرس: برد ویندربائوم که رئیس بخش سریال، انیمیشن و استریم استودیو مارول است، به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در آن نیز از او درباره وضعیت فصل دوم انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» سوال شده است. فصل اول انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» اخیرا از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شده است.

این انیمیشن سریالی تازه دنباله‌ای برای انیمیشن سریالی X-Men: The Animated Series به شمار می‌رود و ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های آن را روایت می‌کند و به یکی از بهترین آثار انیمیشنی استودیو مارول تا به امروز تبدیل شده و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند.

در مصاحبه‌ای تازه از برد ویندربائوم درباره زمان پخش فصل دوم انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» سوال شده و پرسیده شده که مخاطبان و طرفداران چه زمانی در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند منتظر فصل دوم این اثر باشند. او گفته:

چیزی که در دنیای انیمیشن یاد گرفتم و بسیاری از انیماتورها امروزه آن را به خوبی می‌دانند، این است که تأخیر میان فصل اول و دوم کاملا طبیعی است چراکه استودیوها و سازندگان می‌خواهند ببینند که عملکرد فصل اول چطور بوده تا بتوانند بر اساس آن تصمیم بگیرند انیمیشن سریالی را برای فصل دوم تمدید کنند یا خیر. از سوی دیگر، پس از تأیید فصل دوم نیز مدتی زمان قابل توجهی طول می‌کشد تا انیمیشن سازی انجام شود.
خوشبختانه قبل از اینکه فصل اول انیمیشن سریالی «ایکس من» به پایان برسد و به خاطر کیفیت بالای فصل اول، این انیمیشن سریالی برای فصل دوم تمدید شد و همین نیز فرصت بیشتری در اختیار ما قرار داده است. من دوست دارم که فصل دوم همین فردا پخش شود ولی واقعیت این است که این کار مدت زمانی طول می‌کشد و ما می‌خواهیم آن را تا حد ممکن خوب بسازیم.

در هر صورت، هنوز استودیو مارول مشخص نکرده است که چه زمانی فصل دوم انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» را پخش خواهد کرد.