کاترین بیگلو فیلمساز اسکار گرفته سینما قصد دارد فیلم تازه‌ای را به عنوان کارگردان جلوی دوربین ببرد. یک همکاری تازه با نتفلیکس بعد از بی‌سرانجامی پروژه اقتباسی «آئورورا».
چارسو پرس: این خانم فیلمساز اثر تازه اش را برای شبکه جنجالی نتفلیکس می سازد.

مدیران این شبکه استریم همکاری خود با بیگلو را تائید کرده اما نگفته اند این فیلم پخش سینمایی خواهد داشت یا به صورت زنده پخش خانگی و استریم خواهد داشت.

دو طرف هنوز نامی برای این پروژه جنجالی انتخاب نکرده اند و فعلا ترجیح داده اند در رابطه با داستان و حال و هوای آن سکوت اختیار کنند.
این مسئله هاله ای از ابهام پیرامون فیلم به وجود آورده و عطش و تلاش رسانه ها برای کسب اخبار دقیق و موثق پیرامون آنرا دامن زده است.
بعد از درام اجتماعی «دیترویت» که سال ۲۰۱۷ اکران عمومی شد و داستانش در ارتباط با خشونت بی حد و حصر ماموران پلیس در انجام وظایفشان بود، این فیلم اولین ساخته سینمایی بیگلو در چند سال اخیر به عنوان کارگردان است.

با وجود استقبال بالای منتقدان و گروه های مختلف اجتماعی از دیترویت، این فیلم نتوانست موفقیتی در مراسم های سینمایی آن سال به‌دست بیاورد.
این در حالی است که دو ساخته قبل تر بیگلو «دوازده دقیقه به نیمه شب » و «هارت لاکر» توانسته بودند در کنار فروش خوب در جدول گیشه و کسب حمایت منتقدان، در مراسم های اسکار هم جوایز مهم و زیادی را از آن خود کنند.
هارت لاکر توانست شش جایزه اسکار و از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کند.
در عین حال، بیگلو اولین فیلمساز زن تاریخ سینماست که توانسته اسکار بهترین کارگردان سال را دریافت کند و فیلمش هم از سوی مراسم اسکار به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شود.


همین موفقیت ها توجه محافل عمومی و هنری را در آمریکا به ساخته جدید این خانم فیلمساز جلب کرده و این پرسش مطرح است که آیا او می تواند با این فیلم موفقیتهای قبلی مالی و انتقادی خویش را تکرار کند یا نه.
این همه در حالی است که بیگلو بعد از فیلم دیترویت چندان هم بی کار نبوده و چند فیلم کوتاه تبلیغاتی برای شبکه اینترنتی اپل کارگردانی کرده است.
خبر همکاری بیگلو و نتفلیکس در حالی توجه عمومی را برانگیخته که مدتی قبل از این اعلام شده بود بیگلو برای نتفلیکس فیلمی به نام «آئورورا» را کارگردانی خواهد کرد که اقتباسی سینمایی از داستان ژانر فاجعه دیوید کوچ فیلمنامه نویس سرشناس خواهد بود.

این فیلم هیچ وقت به مرحله عمل نرسید و همکاری تازه نتفلیکس و فیلمساز هیچ ارتباطی با این پروژه ندارد.