منتقدان نقدهای خودشان برای فیلم Deadpool & Wolverine را منتشر کردند و نمرات خوبی به این فیلم دنیای سینمایی مارول دادند.
چارسو پرس: فیلم «ددپول و ولورین» اولین اثر از شخصیت ددپول در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و در واقع، سومین فیلم لایو اکشن ساخته شده از شخصیت ددپول است. این اثر سینمایی همچنین اولین حضور هیو جکمن در قامت ولورین در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

منتقدان بر این باور هستند که رایان رینولدز در فیلم «ددپول و ولورین» با شوخ طبعی توانسته دنیای سینمایی مارول را همانند خانه خودش کند و این در حالی است که هیو جکمن توانسته همانند ستون فقرات فیلم عمل کند. این اثر سینمایی پر هیاهو و شگفت‌انگیز توانسته به خوبی دوران گذشته فیلم‌های ابرقهرمانی را به نمایش بگذارد.

اینجا بخوانید: معرفی، نقد و بررسی فیلم‌های خارجی


تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۵۰ نقد برای فیلم «ددپول و ولورین» منتشر شده که امتیاز ۸۱ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۵ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۴۷ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Deadpool & Wolverine

  • راتن تومیتوز | ۱۵۰ نقد – امتیاز ۸۱ درصد
  • متاکریتیک | ۴۷ نقد – امتیاز ۵۵ از صد

فیلم Deadpool & Wolverine

«۸۰/۱۰۰ Empire| منتقد: اولی ریچاردز»
با وجود مشکلاتی که در ابتدای داستان وجود داشت، تصور اینکه واقعا چه چیز دیگری می‌توان از این فیلم انتظار داشت، سخت است. مارول دوباره جادوی خودش را پیدا کرده است.
«۸۰/۱۰۰ Collider| منتقد: راس بونیم»
فیلم «ددپول و ولورین» همان دارویی بود که مارول نیاز داشت و سرانجام پتانسیل کامل ددپول رایان رینولدز را نشان داد.
«۸۰/۱۰۰ Screen Rant| منتقد: مولی فریمن»
در نهایت، فیلم «ددپول و ولورین» فیلمی است که برای جلب رضایت بیننده‌های عام ساخته شده و در این راستا موفق بوده است. این فیلم به خوبی از سیستم مولتی‌ورس مارول بهره می‌برد و از این مفهوم به روش‌های هوشمندانه و اقتصادی استفاده می‌کند تا ارجاع‌های خوبی داشته باشد. این فیلم ممکن است برای همه جالب نباشد اما پس از ناامیدی‎‌های متعدد با مفهوم مولتی‌ورس، این فیلم توانسته فراتر از انتظارات باشد.
«۷۰/۱۰۰ Variety| منتقد: پیتر دبروژ»
این طنز منحصربه‌فرد جهش‌یافته ادای احترامی به آثار قبلی به شمار می‌رود ولی آن نمونه اولیه برای فیلم‌های اولیه آینده نیست.
«۷۰/۱۰۰ IGN| منتقد: تام یورگنسن»
فیلم «ددپول و ولورین» یک کمدی ابرقهرمانی خنده‌دار و سرگرم‌کننده است که تا حد زیادی به خاطر اشتیاق بسیار بالای بازیگران اصلی آن یعنی رایان رینولدز و هیو جکمن موفق می‌شود و دیدگاه شگفت‌انگیزی از تاریخچه فیلم‌های ابرقهرمانی ارائه می‌کند. ماجراجویی‌های وید و لوگان باعث می‌شوند تا مارول از منطقه راحت خودش خارج شود اما با این وجود، نشان می‌دهد که شکست دیوار چهارم برای حل برخی از مشکلات اساسی فیلم کافی نیست.
«۶۳/۱۰۰ RogerEbert| منتقد: مت زولر سایتز»
محصول نهایی به ذات این فرنچایز وفادار است و این در حالی است که طنز خودآگاه و شکستن دیوار چهارم را تا حد بسیار زیادی به جلو حرکت می‌دهد.
«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»
همانطور که خود ددپول می‌گوید، او ناجی مارول است و قرار است از این شخصیت به کسی تبدیل شود که بار دیگر مارول را به دوران اوجش باز می‌گرداند. این فیلم هم سرگرم‌کننده و هم خسته‌کننده است.
«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»
به نظرم این فیلم درهم و برهم بود ولی نمی‌توانم منکر این شوم که بینندگان زیادی از تماشای هر لحظه آن لذت بردند. حتی با وجود اینکه آن‌ها زمان زیادی را صرف فرو کردن شمشیر و تیغ در بدن یکدیگر می‌کنند اما همچنان در کنار هم شیرین هستند و به نظر می‌رسد که اوقات بسیار خوبی در کنار هم دارند.
«۴۲/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: جردن هافمن»
این اثر سینمایی پر از جوک‌های آبکی است که در حالتی شبیه به قسمتی از Family Guy به اوج خودش می‌رسد. این فیلم سخت تلاش دارد تا هوشمندانه باشد اما در نهایت خوار و خفیف می‌شود.