سرپرست گروه تئاتر "پاپتی‌ها" از اواخر آبان‌ماه کارگاه آموزشی "بداهه‌پردازی" را در شهر نیریز استان فارس برگزار می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: حمید پورآذری درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه آموزش و برگزاری کارگاه آموزشی گفت: قرار است از اواخر آبان‌ماه سفری به شهر نیریز در استان فارس داشته باشم و در آن جا کارگاه آموزشی "بداهه پردازی" را برگزار کنم.

وی درباره میزبان و دعوت‌کننده برگزاری این کارگاه آموزشی و تعداد حاضران در آن افزود: این کارگاه به صورت خصوصی برگزار خواهد شد و از طرف اداره کل ارشاد یا مرکز هنرهای نمایشی برگزار نمی‌شود. قرار است بین 16 تا 20 نفر در کارگاه "بداهه پردازی" شرکت کنند.

سرپرست گروه تئاتر "پاپتی‌ها" درباره خروجی اجرایی کارگاه "بداهه پردازی" در شهر نیریز یادآور شد: از حالا نمی‌دانم خروجی این کارگاه چه و یا چگونه خواهد بود ولی شاید به یک اجرا دست پیدا کنیم.

پورآذری درباره فعالیت‌های دیگر خود در داخل و یا خارج از  کشور گفت: فعلا خبر خاصی برای کارهای جدیدم به عنوان کارگردان نیست. در خارج از ایران هم بعد از کارگاهی که پیش از این در انگلستان برگزار کردم، فعالیت جدیدی که قطعی شده باشد، ندارم.

حمید پورآذری نمایش "خانه‌ای روی آب" را بعد از چند سال دوری از کارگردانی تئاتر تابستان سال جاری در فرهنگسرای اندیشه روی صحنه برد.