نتفلیکس سفارش اولین سریال تلویزیونی آرنولد شوارتزنگر را داده است.
مراسم قدردانی و تجلیل از پیشکسوتان و تعدادی از فعالان حوزه روابط عمومی تئاتر همزمان با هفته گرامیداشت «ارتباطات و روابط عمومی» در تالار عباس جوانمرد خانه تئاتر ایران برگزار شد.
بحثها در جامعه و فضای مجازی درباره یک جنایت و مجازات آن ادامه دارد؛ قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و همدستی مادر.
معاون میراث فرهنگی درباره تعرض به جنگل جهانی هیرکانی و مسؤولیت حفاظت از آن، حصارکشی در اطراف تئاترشهر، واگذاری آثار تاریخی نفیس، امحای لنجهای سنتی و واگذاری ساختمان وزارت خارجه و کتابخانه ملی به موزه ملی ایران توضیحاتی داد.
سرپرست دادسرای جنایی تهران به تشریح ماجرای قتل بابک خرمدین پرداخت.
فیلم کوتاه «سزارین» به کارگردانی مهرشاد خردمندی آماده نمایش و پخش جهانی شد.
مستند «دختران نجار» به کارگردانی آزاده بیزارگیتی جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کلکته را دریافت کرد.
نسخه تصویری مسترکلاس هانا پولاک با عنوان «مستندسازی در شرایط «بحران» امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت منتشر شد.
اسامی فیلم های راه یافته به هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.
۶ فیلم قدیمی و کلاسیک سینمای ایران در هفتمین دوره جشنواره فیلمهای ایرانی در زوریخ به نمایش درمیآید.
فیلم مستند «عروسک کوکی نیستیم» کاندیدای دریافت بهترین مستند بلند جشنواره فیلم لس آنجلس ۲۰۲۱ شد.
فرزند اسدالله یکتا با اشاره به بهبودی نسبی پدرش ابراز امیدواری کرد که این هنرمند احتمالاً امروز از بیمارستان مرخص شود.
فیلمبرداری «مریضخانه مرکزی» به کارگردانی وحید نامی و نوید نامی به پایان رسید.
سه فیلم ایرانی ساخته کارگردانان زن در بخش فیلمهای کوتاه سینمای سعادت سیوهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمیآید.
جشنواره بین المللی فیلم روتردام فهرست فیلمهای حاضر در این دوره را که به صورت ترکیبی برگزار میشود، اعلام کرد.
تعدادی از فیلمهای ارسال شده به جشنواره فیلم «زمین» بهصورت محدود نمایش داده می شود.
فیلم «کودکی ایوان» در بخش کلاسیکهای مرمت شده جشنواره جهانی فجر روی پرده میرود.
فیلم «کودکی ایوان» در بخش کلاسیکهای مرمت شده جشنواره جهانی فجر روی پرده میرود.
در آیین اختتامیه جایزه پژوهش سال سینمایی بزرگداشت احمد الستی پژوهشگر، مترجم و استاد دانشگاه تهران برگزار می شود.
هالیوود از کلیشههای خود دست برنمیدارد و سهم بازیگران آسیایی اقیانوسیهای در صنعت فیلمسازی آمریکا تنها ۶ درصد است که بیشتر به نقشهای منفی اختصاص مییابد.