پایگاه خبری تئاتر: «صخرهنوردها» که هفته پیش همزمان با کمدی رمانتیک «عشقم»/ My Love روی پرده سینماهای چین رفت، این هفته توانست رقیب خود را پایین بکشد که نزدیک به نه میلیون فروخت و با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گیشه، مجموع فروشش را به رقم ۱۱۳ میلیون دلار رساند. این تغییر رتبه و افت چشمگیر فروش «عشقم» یک بار دیگر ثابت کرد که تبلیغات شفاهی چهطور میتوانند پس از مدت کوتاهی موفقیت یک فیلم خوب را رقم بزنند و در سوی دیگر، موجبات سقوط فیلمی را فراهم کنند که با ترکیبی پرستاره فقط در ظاهر نظرگیر است و چیزی در چنته ندارد.
هر پنج فیلم بالای جدول فروش این هفته سینماهای چین، هفته پیش و در تعطیلات روز کارگر اکران شدند؛ هفتهای که از نظر کارشناسان بومی قویترین پنجره اکران اول ماه مه را در تاریخ سینمای چین رقم زد چون رقابت فشردهای میان یک دوجین فیلم تازهاکرانشده در گرفت.