«جوخه خودکشی» فیلمی از جیمز گان با فروش ۲۶.۵ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش موفیت درخشانی کسب نکرد.

پایگاه خبری تئاتر: «گروه خودکشی» که با اقتباس از کمیک بوک ساخته شده و به عنوان فیلمی با درجه R رده بندی شده است با اکران در ۴۰۰۲ سالن سینما در اولین آخر هفته اکرانش ۲۶.۵ میلیون دلار فروش کرد.

همین فروش آنقدر بود که بتواند این فیلم را در رده نخست جدول فروش قرار بدهد و با وجود ناکامی، عنوان فیلم اول گیشه را به آن بدهد. نگرانی در مورد شیوع کرونای دلتا و امکان تماشای فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در اچ‌بی‌او مکس بدون هیچ هزینه اضافی و نیز رده‌بندی درجه بزرگسال آن؛ همه و همه دست به دست هم داد تا این ناکامی را رقم بزند.

هرچند فروش ۳۰ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکران چندان شگفت‌انگیز نیست و با وجود پاندمی می توان آن را پذیرفت اما برای فیلمی چون «جوخه خودکشی» که با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری ساخته شده و هزینه‌های گزاف برای تبلیغات جهانی آن، این رقم ناامید کننده است.

این فیلم از فروش در ۷۰ بازار بین‌المللی نیز ۳۵ میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروش جهانی خود را به ۷۲.۲ میلیون دلار برساند.

این فیلم به نوعی ادامه «جوخه خودکشی» برادران وارنر در سال ۲۰۱۶ است که درباره گروهی از افراد شرور در یک ماموریت کشنده است.

در این فیلم بار دیگر مارگو رابی در نقش هارلی کویین، جوئل کینامن در نقش سرهنگ ریک فلگ و وایولا دیویس در نقش آماندا والر بازگشته‌اند؛ اما ستاره‌های اصلی فیلم قبلی یعنی ویل اسمیت و جارد لتو در این فیلم حضور ندارند.

«جوخه خودکشی» اول به کارگردانی دیوید آیر، کارش را در هفته نخست با فروش ۱۳۳ میلیون دلاری شروع کرده بود و در نهایت با فروش ۷۴۶ میلیون دلار در سراسر جهان اکران خود را به پایان برد.

در حالی که فیلم اول امتیاز ۲۶ درصد را از منتقدها دریافت کرده بود و فیلم جدید امتیاز ۹۲ درصد را گرفته به نظر می‌رسد باید آینده امیدوارکننده‌تری داشته باشد.