آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیأت انتخاب اعلام شد.

چارسو پرس: به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل ناهید صمدی‌امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی، بیش از ۱۰۳۴ فیلم از ۷۲ کشور مختلف جهان و ۵۲۴ فیلم ایرانی را بازبینی کرد.

هیأت انتخاب ۱۹۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل ۳۲ فیلم ایرانی و ۱۶۵ فیلم خارجی را معرفی کرد.

بر همین اساس از بین ۳۲ فیلم ایرانی، ۸ اثر در بخش فیلم کوتاه، ۵ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۴ اثر در بخش سریالی، ۲ اثر در بخش تجربی، ۴ اثر در بخش تبلیغاتی، ۸ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافته‌اند.

همچنین از بین ۱۶۵ اثر خارجی، ۷۸ فیلم کوتاه، ۲۱ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۳ اثر سریالی، ۶ اثر تجربی،  ۵۴ اثر دانشجویی و ۳ فیلم بلند به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل را دریافت کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.