اولین واکنش‌های منتقدان نسبت به انیمیشن The Garfield Movie منتشر شده که آن را اثر خانوادگی کامل معرفی کردند.
چارسو پرس: انیمیشن «گارفیلد» با صداپیشگی کریس پرت در نقش شخصیت اصلی داستان است و ساموئل ال جکسون نیز صداپیشگی پدر وی را برعهده دارد. این اثر سینمایی به تازگی در برخی از سینماهای بین‌المللی اکران شده و توانسته تحسین برخی از منتقدان را به دست بیاورد.

برخی از منتقدان طنز جالب این انیمیشن سینمایی، ماجراجویی جالب و همچنین جذابیت آن برای همه سنین را ستوده‌اند اما همه واکنش‌ها نسبت به این انیمیشن مثبت نبوده است. به عنوان مثال برخی از منتقدان با اینکه به ستایش صداپیشگی کریس پرت در نقش گارفیلد پرداختند اما بیان کردند که این صداپیشگی به حدی نیست که او بتواند این اثر را نجات بدهد.

مارک دیندال سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست دارد، اثری که داستان گربه‌ای خانگی به نام گارفیلد را روایت می‌کند که پس از اینکه بار دیگر با پدر گمشده خودش آشنا می‌شود،‌ راهی ماجراجویی خارق‌العاده در فضای خارج از خانه می‌شود. این در حالی است که دوست گارفیلد که سگی به نام اودی است نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

اولین واکنش‌های منتقدان به انیمیشن گارفیلد

مت هریس:
انیمیشن «گارفیلد» اثری کمدی، دوستانه و رنگارنگ است که در طول مدت خودش بچه‌ها را سرگرم نگه می‌دارد. صداپیشگی‌ها خوب و خنده‌دار است و انیمیشن سازی آن تیز و تند به نظر می‌رسد. همانند لازانیا، این اثر نیز لایه‌هایی از لذت برای همه سنین دارد.
شان بردلی:
کریس پرت توانسته مقدار بسیار زیادی کاریزما و شوخ طبعی را به درون این اثر سینمایی بیاورد، اثری که به نحوی داستانی فرمول محور دارد اما لحظات دلنشین و جذاب آن این مسئله را جبران کردند. صداپیشگی بازیگران مکمل نیز بسیار خوب بوده است.
Taylor’s Version:
کریس پرت توانسته صداپیشگی خوب و پویایی انجام بدهد اما این تلاش او به حدی نیست که بتواند این اثر آشفته را نجات بدهد.
لیام دیردن:
انیمیشن «گارفیلد» ساخته مارک دیندال یک ماجراجویی گربه‌ای عالی است که لایه‌هایی از لحظات خنده‌دار و دلنشین را درون خودش جای داده است. مطمئنا همه افراد از همه سنین می‌توانند از تماشای این فیلم لذت ببرند.
انیمیشن سازی با رنگ‌های تند و تیز و جلوه‌های بصری جذاب بسیار زیبا و خوب به نظر می‌رسد و کریس پرت نیز توانسته به خوبی شخصیت گارفیلد را صداپیشگی کند.
The Hollywood Handle:
انیمیشن سینمایی «گارفیلد» بهترین انیمیشن سال تا به اینجا است. این اثر یک ماجراجویی دوست‌داشتنی و دلنشین است که علیرغم ایراداتش لحظات احساسی خوبی درون خودش دارد و به خوبی توانسته مخاطبان هدف خودش را راضی نگه دارد.
LuminousDagger:
اگر اهل لازانیا، دوست‌دار گربه یا کلا گارفیلد هستید، پس این انیمیشن سینمایی را مشاهده کنید. این انیمیشن به زیبایی ساخته شده و کریس پرت و ساموئل ال جکسون نیز انتخاب‌های خوبی برای نقش‌های اصلی بودند.