بازسازی فیلم «کافه بین‌راهی» -یا همان کافه کنار جاده- مدتی قبل با بازی جیک جیلنهال از سرویس آمازون پرایم انتشار یافت و به اثر موفقی تبدیل شد؛ حالا قسمت دوم (Road House 2) آن رسما تایید شده است و نقش اصلی را هم بار دیگر جیلنهال ایفا خواهد کرد.
چارسو پرس: قسمت اول، درباره‌ی قهرمان سابق مسابقات یواف‌سی، دالتون (جیلنهال) بود که پس از یک حادثه، تصمیم می‌گیرد بازنشسته شود و حالا زندگی آشفته‌ای دارد. یک شب، صاحب یکی از کافه‌های جاده‌ای جزیره‌ی فلوریدا کیز به سراغ دالتون می‌آید و به او شغلی را پیشنهاد می‌دهد. دالتون که حالا نقش بادیگارد کافه را دارد و حقوق مناسبی هم دریافت می‌کند، خیلی زود متوجه می‌شود که باید با آدم‌های خطرناکی دست‌وپنجه نرم کند.

در نقد فیلم «کافه بین‌راهی» به نقاط ضعف آن اشاره کردیم و منتقدان در مجموع به آن واکنش‌های ضدونقیضی داشتند اما مخاطبان از آن استقبال کردند و طبق آمارها، حداقل ۸۰ میلیون نفر این فیلم را تماشا کرده‌اند که رقم قابل توجهی است. پرایم ویدیو با انتشار ویدیویی کوتاه در توئیتر، قسمت دوم را رسما تایید کرد و بازگشت جیک جیلنهال در نقش دالتون هم قطعی است. با وجود این، هنوز مشخص نیست که داگ لیمان، کارگردان نسخه‌ی اصلی هم بازمی‌گردد یا خیر زیرا او از اینکه فیلمش در سالن‌های سینما اکران نشد، شاکی بود و به آمازون اعتراض کرد.

جزئیات داستانی قسمت دوم فیلم کافه بین‌راهی اعلام نشده است اما می‌توان انتظار داشت که بعضی از شخصیت‌های کلیدی فیلم اصلی در این دنباله نیز حضور داشته باشند، از جمله کانر مک‌گرگور. (خطر اسپویل)، اگر سکانس پس از تیتراژ «کافه بین‌راهی» را دیده باشید، مشخص می‌شود که ناکس (کانر مک‌گرگور) زنده مانده است و از بیمارستان فرار می‌کند. بنابراین جای تعجب ندارد که در قسمت دوم حضور داشته باشد و شاید اصلا به یکی از متحدان و دوستان دالتون تبدیل شود.


از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که دالتون به کلی به یک لوکیشن و کافه جدید برود و شاهد یک تیم بازیگری کامل جدید باشیم؛ (خطر اسپویل)، به هر حال فراموش نکنید که در پایان فیلم، او سوار اتوبوس شد و فلوریدا کیز را ترک کرد. دالتون از آن شخصیت‌هایی است که در یک فضای متفاوت هم جواب می‌دهد اما اگر سازندگان بخواهند داستان نسخه‌ی اصلی را گسترش دهند و او را به فلوریدا کیز بازگردانند، طرفداران احتمالا مشکلی با این قضیه نخواهند داشت. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.