مدیر پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد در حال تعامل و توافق با گروه‌های تئاتری برای جابجایی و تمدید اجراهای نمایشی به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

پایگاه خبری تئاتر: محمد دشت‌گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره وضعیت تمدید اجراهای نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه تئاتری که به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده اند گفت: ما تمام مجموعه شامل سالن‌ها، صندلی‌ها، اتاق‌های گریم و پشت صحنه، سرویس‌های بهداشتی، لابی، کافی شاپ و اتاق‌های اداری را ضدعفونی کردیم و آماده بودیم تا بعد از تعطیلی اعلام شده یک هفته‌ای کار را آغاز کنیم اما به دلیل تمدید تعطیلی فعلاً منتظر مشخص شدن وضعیت و اطلاعیه‌های بعدی هستیم.

وی اعلام کرد: با گروه‌های نمایشی که در نوبت‌های بعدی اجرا هستند در حال گفتگو هستیم تا در صورت اینکه بازیگران شأن تعهد حضور در پروژه‌های دیگر را ندارند، زمان آغاز اجرای شأن را تغییر دهیم؛ اگر این توافق‌ها صورت بگیرد شرایط برای تمدید اجراهای فعلی میسر می‌شود.

دشت‌گلی ادامه داد: پیش از این قرار بود نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی آقای محمد رحمانیان در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود که به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده با گروه به توافق رسیدیم تا اردیبهشت ۹۹ را هم برای اجرا در اختیار داشته باشند.

وی درباره اینکه آیا امکان اجرا از هفته اول نوروز ۹۹ برای گروه‌های نمایشی در پردیس تئاتر شهر وجود دارد؟، اظهار کرد: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که تعطیلی‌ها تمدید نشود، گروه‌ها امکان اجرا از هفته اول نوروز ۹۹ را دارند در غیر اینصورت از هفته دوم اجراها شروع می‌شود. زمان و شرایط ادامه اجراهای نمایشی منوط به وضعیت تمدید یا توقف تعطیلی‌هاست.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد در پایان سخنان خود گفت: این تعطیلی‌ها برای حفظ سلامت مردم بسیار به جا و درست است اما بهتر بود در این شرایط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا معاون هنری ایشان از هنرمندان تئاتر و سالن‌های خصوصی دلجویی می‌کردند تا در شرایطی که همه تئاتری‌ها و سالن‌ها متضرر شده اند، باعث دلگرمی شأن شوند.


منبع: خبرگزاری مهر