مریم کاظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: برای سال آتی با توجه به لغو اجراهای اسفند ماه هم نمایش «کلوچه دارچینی» و هم «ماه پیشونی» را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه خواهند رفت.

پایگاه خبری تئاتر: مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و بزرگسال این روزهای اسفند ماه پرتلاش برای اجراهایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود. نمایش کلوچه دارچینی او پر مخاطب در کانون به صحنه می رفت و تمرینات «ماه پیشونی» نیز برای اجرا در چهاردهم اسفند ماه انجام می شد که به دلیل شیوع کرونا برنامه ها کنسل شد.

کاظمی گفت: تصمیم داریم اجراهای کلوچه دارچینی را مجدد روی صحنه داشته باشیم حتی کار بعدی ماه پیشونی هم برای ما بود و برنامه ریزی کرده بودیم منتها الان نه برای اجرا و نه تمرین نمی توانیم دور هم جمع شویم و فکر میکنم کانون این زمان را به ما و سایر گروه ها بدهکار است.

وی در ادامه افزود: موضوع تعداد اجراهای باقی مانده ما نیست موضوع این است که ما زمان تمرین هم برای کار بعدی مان نداشتیم الان که شرایط برای تمرین ایمن و مناسب نیست.

کاظمی با اشاره به اینکه ماه پیشونی قرار بود تمریناتش از چهاردهم اسفند ماه آغاز و بیست و سوم و بیست و چهارم دکور کار زده شود، گفت: الان نه تنها اجرای کلوچه دارچینی قطع تمرین و دکور ما هم انجام نشد.

کاظمی اظهار داشت: این روزها آمادگی تمرین برای ماه پیشونی واجرای کلوچه دارچینی را داریم بنابراین زمانی که شرایط برای کار ایمن شد تصمیم داریم تمرینات را آغاز کنیم.

این کارگردان تئاتر افزود: نمایش ماه پیشونی هم مثل کلوچه دارچینی است قبلا در کانون اجرا شد اما الان قرار است با فرمت جدید در سینما تئاتر کانون اجرا شود.


منبع: خبرگزاری فارس