تاریخ اکران فیلم ترسناک و زامبی محور ۲۸Years Later اعلام شده که برای سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه ریزی گشته است.
چارسو پرس: پس از انتظاری چندین ساله بالاخره دنی بویل بازگشته تا در همکاری با بازیگرانی نظیر آرون تیلور-جانسون، جودی کومر و رالف فاینز سکان هدایت تازه‌ترین فیلم ترسناک و زامبی محور از فرنچایز منحصر به فرد خود تحت عنوان ۲۸Years Later (بیست و هشت سال بعد) را بر عهده داشته باشد؛ فیلمی جاه طلبانه که زمینه‌ساز یک ۳ گانه جدید بوده تا روایت تازه‌ای را در رویارویی با موجودات آدمخوار به تصویر بکشد.
این دنباله جدید و مورد انتظار که توسط خالق فیلم Civil War یعنی الکس گارلند نویسندگی خواهد شد، توسط کمپانی سونی پیکچرز تولید گشته و دنباله مستقیم وقایع داستانی ۲۸ روز بعد با نقش آفرینی کیلین مورفی به شمار می‌رود؛ جایی که شیوع تصادفی یک ویروس مرگبار سبب شده تا جوامع بشری سقوط کرده و انسان‌ها به موجودات وحشی و آدمخوار تبدیل شوند. البته که بازگشت کیلین مورفی در فیلم جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده می‌توانیم زمان اکران ۲۸ سال بعد را جویا شویم که برای ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است. اثری که اگرچه اطلاعاتی از داستان آن در دسترس نمی‌باشد اما پروژه‌ای مورد انتظار محسوب می‌گردد که الکس گارلند و دنی بویل سال‌ها برای ساخت آن تلاش کرده و به نظر می‌رسد که طرفدارانشان را حسابی به وجد خواهند آورد.