از آنجایی که سرویس ویدیویی پارامونت پلاس در حال تولید فیلم و سریال های اورجینالی است که به آن کمک می کنند تا با بزرگ‌ترین سرویس های استریم ویدیو رقابت کند، احتمالاً می خواهد موفقیتی بین‌المللی در سطح سریال بازی مرکب (Squid Game) نتفلیکس داشته باشد.
چارسو پرس: این امکان وجود دارد که پارامونت پلاس با سریال بازی هرم (Pyramid Game)، یک درام کره‌ای جدید که این ماه منتشر شده، به چنین موفقیتی دست یابد. به نظر می‌رسد که این سریال رقابت شدید بازی مرکب را با درام نوجوانان دبیرستانی ترکیب می‌کند.
بر اساس خلاصه داستان این سریال، «سونگ سو جی»، دانش آموز جدیدی در دبیرستان دخترانه «باکیون» است.
با مبارزه سوجی برای محبوبیت و سر و کار داشتن با قلدرها، دبیرستان از همان ابتدا مانند یک بازی بقا برای او به نظر می رسد.
سونگ سو جی در این دبیرستان با یک سیستم رتبه‌بندی آشنا می‌شود و باید در یک رای‌گیری عجیب به نام بازی هرم شرکت کند. این بازی، ماهی یک بار برگزار می‌شود و مانند رای محبوبیت است. اما فردی که کمترین رای را کسب کند، هدف خشونت سایر دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. سوجی باید تصمیم بگیرد که آیا وضعیتش و پیامدهای خشونت‌آمیز آن را بپذیرد یا قیامی علیه بازی هرم را رهبری کند.
این سریال توسط لی جه‌ هون ساخته شده و کیم جی ‌یون، جونگ دا اون، شین سول کی و کانگ نا آن در آن نقش‌آفرینی می کنند.
با توجه به تولید برخی از محبوب ترین سریال های دنیا در کره جنوبی، پلتفرم های استریم ویدیو علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری روی تولیدات این کشور هستند.
نتفلیکس در آوریل ۲۰۲۳ اعلام کرد که قصد دارد ۲.۵ میلیارد دلار روی سریال های کره ای پس از موفقیت بازی مرکب سرمایه‌گذاری کند.
تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس در آن زمان گفت:
ما توانستیم این تصمیم را بگیریم، زیرا اطمینان زیادی داریم که کره جنوبی به خلق داستان‌های بزرگ خود ادامه خواهد داد.