ترنس هاوارد بازیگر ۵۰ ساله در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.

پایگاه خبری تئاتر: ترنس هاوارد بازیگر، ستاره شماره ۲۶۷۴ را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

این بازیگر که سال ۲۰۰۵ نامزدی بهترین بازیگر اسکار را دریافت کرد، اکنون بازیگر سریال «امپراتوری» شبکه فاکس است. در این سریال که توسط لی دانیلز تهیه شده وی در نقش لوسیوس لیون بازی کرده است.

وی در این مراسم گفت: چند سال پیش هالیوود مرا کنار گذاشت و گفت دیگر هرگز نمی‌توانم سر کارم برگردم، اما بعد یک زن جوان به نام دانا والدن اجازه داد تا در شوی او حضور یابم.

این بازیگر ستاره‌دار شدنش را به نوعی تشکر از همه افرادی خواند که در این راه به وی کمک کرده بودند.

وی چندی پیش گفته بود با پایان سریال «امپراتوری» از بازیگری کناره‌گیری می‌کند.

هاوارد در اولین دهه بازیگری‌اش در سال ۱۹۹۹ بازیگر کمدی رمانتیک «بهترین مرد» بود که ۳۴ میلیون دلار فروش کرد و در ادامه آن هم با عنوان «تعطیلات بهترین مرد» بازی کرد که فروشی ۷۱ میلیون دلاری را ثبت کرد. هر دوی این فیلم‌ها را مالکولم دی لی کارگردانی کرده بود.

اما او در سال ۲۰۰۴ با بازی در «تصادف» بالاترین موفقیت کاری‌اش را کسب کرد و نامزدی اسکار را سال ۲۰۰۵ برای «شتاب و طغیان» درامی به کارگردانی کریگ برو کسب کرد.

از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به «مرد آهنی»، «پیشخدمت»، «در جاده» و «غرور» اشاره کرد.

وی ۲۷ سال است که به عنوان بازیگر فعالیت دارد و بازیگری را سرنوشت خودش می‌خواند. سه نسل از خانواده وی در عرصه بازیگری فعال بوده‌اند و مادربزرگش بازیگر برادوی بود.

هاوارد در مراسم ستاره‌دار شدنش در هالیوود به اتفاق همسر و ۲ فرزندش شرکت کرد. مالکولم دی لی و دیتو مونتیل کارگردان‌ نیز در این مراسم حضور داشتند.