یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ را اعلام کرده که دارای نسخه طولانی‌تر فیلم است.
چارسو پرس: مدتی می‌شود که فیلم The Fall Guy روی پرده‌های سینما رفته است و با اینکه با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد، اما در گیشه نتوانسته است طبق انتظار عمل کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه با کیفیت این فیلم اکشن کمدی اعلام شده است. یونیورسال اعلام کرد که نسخه با کیفیت و دیجیتالی فیلم The Fall Guy در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) که فردا است، منتشر خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم فال گای دارای نسخه طولانی‌تر فیلم است که بیش از ۲۰ دقیقه محتوای دیده نشده از آن خواهد بود. فیلم The Fall Guy داستان یک بدل‌کار کتک خورده و قدیمی را دنبال می‌کند که در حال کار روی مجموعه فیلمی با ستاره‌ای است که مدت‌ها پیش برای او بدلکاری کرده و جایگزین او شده بود، سپس ستاره ناپدید می‌شود. رایان گاسلینگ، امیلی بلانت، آرون تیلور جانسون، هانا وادینگهام، ترزا پالمر، استفانی شو و وینستون دوک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fall Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید لیچ پس از کارگردانی آثاری چون فیلم Atomic Blonde، فیلم Deadpool 2 و فیلم Bullet Train حالا به سراغ فیلم مرد ساده‌لوح آمده است. این فیلم براساس رمانی به‌نام فال گای اثر گلن ای. لارسن ساخته شده است و توانسته نظر مثبت و تحسین منتقدان را جلب کند. فیلم The Fall Guy با بودجه‌ای در حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار تولید شده و این فیلم کمدی اکشن تاکنون بیش از ۱۲۷.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۲.۹ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۶۴.۵۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.