به تازگی ویدیویی سه دقیقه‌ای از انیمیشن سینمایی Despicable Me 4 منتشر شده که عملیات سرقت را نشان می‌دهد.
چارسو پرس: مجموعه انیمیشن‌های سینمایی «من نفرت‌انگیز» از سال ۲۰۱۰ میلادی توانستند به یکی از فرنچایزهای بسیار موفق و سودآور کمپانی ایلومینیشن تبدیل شوند و این در حالی است که چندین نسخه فرعی نیز از این مجموعه ساخته شده و حالا در سال ۲۰۲۴ میلادی قرار است چهارمین انیمیشن سینمایی آن اکران شود.

به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق تریلری سه دقیقه‌ای برای انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» منتشر شده که بخشی از این اثر را نشان می‌دهد. این ویدیو مربوط به عملیات سرقتی است که گرو به همراه بچه جدید خودش و دو تا از مینیون‌ها انجام می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.


همانند انیمیشن‌های قبلی این فرنچایز، صداپیشگی شخصیت گرو در انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» را استیو کارل برعهده داشته است. از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به ویل فرل، دانا گایر، مدیسون پولان، میراندا کازگرو و جویی کینگ اشاره کرد.

کریس رنو و پاتریک دلاژ مسئولیت کارگردانی انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» را برعهده دارند و کمپانی یونیورسال نیز قرار است این انیمیشن سینمایی را در تاریخ ۳ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاورد.