شبکه آمازون و استودیو MGM به‌صورت رسمی به ساخت سریال لایو اکشن توم ریدر توسط فیبی والر-بریج چراغ سبز نشان داد.
چارسو پرس: پس از تمدید سریال Mr. And Mrs. Smith برای فصل دوم و سریال The Boys برای فصل پنجم، حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون به ساخت سریال دیگری چراغ سبز نشان داده است. شبکه آمازون و استودیو MGM اعلام کردند که سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی توم ریدر در دست ساخت است. پیش از این ساخت این سریال فاش شده بود، اما آمازون اکنون به شکل رسمی آغاز ساخت سریال Tomb Raider را تایید و اعلام کرده است.

فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag و نویسنده فصل اول سریال Killing Eve وظیفه ساخت سریال توم ریدر را بر عهده دارد و به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت. پیش از این آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر نقش لارا کرافت را در سینما بازی کرده بودند، اما اکنون بازیگر لارا کرافت در سریال Tomb Raider مشخص نیست. آمازون در طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی روی ساخت اقتباس از روی بازی‌های ویدیویی کرده است که با موفقیت سریال Fallout این سرمایه‌گذاری به‌نظر می‌رسد که قرار است گسترش پیدا کند.

سریال فال‌اوت تاکنون توسط بیش از ۶۵ میلیون بیننده تماشا شده است. آمازون همچنین ساخت سریالی براساس بازی God of War را هم در اختیار دارد. از دیگر اقتباس‌های موفق آمازون می‌توان به سریال The Boys، سریال Gen V و انیمیشن Invincible اشاره کرد. اطلاعات زیادی اکنون از داستان و اتفاقات سریال Tomb Raider در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که اتفاقات آن در دنیایی مشترک با بازی توم ریدر جریان داشته باشد که آمازون حقش انتشار آن را نیز در اختیار دارد.