مجموعه فیلم‌های عاشقانه و درام After با نقش آفرینی جوزفین لانگفورد از طرفداران بسیاری در سراسر جهان برخوردار بوده و وضعیت آینده آن اعلام شده است.
 چارسو پرس: پس از موفقیت ۳گانه Fifty Shades موج جدیدی در سینمای هالیوود حول محور ساخت آثار عاشقانه و درام به راه افتاد تا حدی که با اقتباس از مجموعه رمان‌های آنا تاد، فیلم‌های After با نقش آفرینی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینز-تیفین آغاز به کار کردند. فرنچایزی عاشقانه که تاکنون ۵ فیلم از آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته و بازخوردهای مختلفی را از سوی بینندگانش دریافت کرده است؛ فرنچایزی که به نظر می‌رسد همچنان ادامه خواهد یافت.

آخرین فیلم از این مجموعه After Everything نام دارد که در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شده و با توجه به عدم انتشار هر گونه اطلاعاتی حول محور فیلم جدید، طرفدارانش را نگران کرده بود که این فرنچایز به پایان راه رسیده است. با این حال مارک کانتون در قامت تهیه‌کننده نسبت به ساخت فیلم جدید ابراز امیدواری کرده است.

او در جریان مصاحبه با خبرگزاری دایرکت برای فیلم جدیدش به نام The Strangers: Chapter 1 اعلام کرده که:

ما مشغول کار بر روی داستان‌های جدیدی هستیم. در حال حاضر نمی‌دانم که فرمت این پروژه‌ها به چه شکلی خواهد بود اما متوقف نخواهیم شد.

باید صبر کرد و دید که آینده After چگونه رقم خواهد خورد. با توجه به سخنان مارک کانتون حتی این احتمال وجود دارد که شاهد ساخته شدن یک سریال تلویزیونی از این فرنچایز نیز باشیم.