راسل کرو بازیگر اصلی «جن گیری پاپ» رسما اعلام کرد قسمت دوم این فیلم وارد مرحله تولید خواهد شد.
 چارسو پرس: راسل کرو در همین باره گفت: «بعد از صحبت‌های مفصلی که با تهیه‌کنندگان فیلم داشتم، متوجه شدم آنها هم تمایل زیادی به ساخت قسمت‌های بعدی آن دارند. نتیجه این صحبت‌ها این شد که آنها رسما به من گفتند در تدارک تولید قسمت دوم هستند و من باید به زودی خودم را آماده حضور در جلوی دوربین آنها کنم.»

با وجود اعلام رسمی خبر توسط کرو، فعلا هیچ اطلاعاتی در رابطه با وضعیت «جن گیری پاپ ۲» در دست نیست. با این حال از ظواهر امر پیداست که سازندگان فیلم در حال حاضر فیلم نامه کاملی در دست ندارند و قبل از هر چیز، باید فیلمنامه دومین قسمت این درام دلهره آور فراطبیعی نوشته شود. به این ترتیب، فعلا خبری از زمان شروع فیلمبرداری و تاریخ احتمالی زمان اکران عمومی فیلم نخواهد بود!

نسخه اصلی فیلم سال گذشته میلادی به روی پرده سینماها رفت و به یک موفقیت مالی پیش بینی نشده دست پیدا کرد.
«جن گیری پاپ» با هزینه تولید پائین ۱۸ میلیون دلاری خود، موفق به فروش دور از انتظار و بسیار خوب ۷۷ میلیون دلاری شد. این موفقیت بالای مالی در شرایطی نصیب فیلم شد که با توجه به داستان تکراری آن، کسی انتظار یک فروش بالا را برای آن نداشت.

راسل کرو در داستان فیم در قالب یکی از کشیش‌های جنجالی کاتولیک به نام «پدر گابریل آمورس» ظاهر شد که یک شخصیت واقعی است. این کشیش در سال ۱۹۹۹ کتاب خاطرات خود را در رابطه با فن جن گیری در کلیسا منتشر کرد.
این کتاب توانست اهالی کتابخوان را به خود جذب کرده و در فهرست پرخواننده‌ترین کتاب‌های زمان خود درآمد.
پدر گابریل در این کتاب ادعا می‌کند در طول فعالیت خود در کلیسای کاتولیک بیش از هزار مورد جن گیری موفق داشته است.

داستان فیلم هم به نمایش گوشه‌هایی از جن گیری‌های او در شهرهای مختلف و واکنش کلیسا و بقیه کشیش‌ها به این اقدامات می‌پردازد.
به جز راسل کرو فعلا حضور فرانکو نرو بازیگر کلاسیک ایتالیایی در قسمت دوم «جن گیری پاپ» تائید شده است. به احتمال بسیار زیاد جولیوس آوری کارگردان نسخه اصلی، برای کارگردانی قسمت دوم پشت دوربین قرار خواهد گرفت.